piątek, 27 listopada 2015

LBA ^^

Dostałam swoją pierwszą nominacje, dzięki Marumi. Jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam *.*LINK*.*. Na wszystkie 11 pytań odpowiem szczerze i jak najszybciej <Fochatka, a tak się da ?> Hahaha, jasne, że nie :P

***

1. Co lubisz robić w zimne dni ?
Jak to co ? Pisać, piszę wszędzie gdzie to jest możliwe, ale oprócz tego lubię też posiedzieć z dobrą książką i kubkiem kakao, pograć na komputerze, docierać do kresu internetów, a no i słucham muzyki. :D

2. Co być chciała dostać od swojego najlepszego przyjaciela ?
Wystarczy mi to, że jest :D Tak kochanie to o tobie. Zawsze mnie wspierasz, mówisz co jest źle i co ci się podoba, dajesz mi rady (czasem złe), a przede wszystkim zawsze słuchasz każdego pomysłu na jaki akurat wpadnę. Nawet jeśli tylko tępo kiwasz głową (tak zauważyłam -__-) to i tak mnie słuchasz. Jedyne czego chcę to więcej uwagi :)

3. Twoje ulubione słodycze ?
Czekolada ! Kocham CZEKOLADĘ !!! Z niej można zrobić wszystko co słodkie. Mniam <3

4. Czy lubisz bajki Disneya ? Jeśli tak, to jakie ?
Kocham je, te bajki to całe moje dzieciństwo. Pierwszą bajką jaką zobaczyłam był "Król Lew", do dzisiaj chętnie go oglądam (wszystkie części) i mam do niego wielki sentyment. Z innych bajek uwielbiam wszystkie Księżniczki Disneya, "Jak wytresować smoka", "Kraina Lodu", "Strażnicy Marzeń", "Merida waleczna" i jeszcze masę innych, ale na pewno jest ich dużoooooo.

5. Jakimi wartościami starasz się kierować w życiu ?
Ojeju -.- Czy to pytanie retoryczne ? Ha ha ha słaby żart -_- Marumi do czego ty mnie tu kobieto zmuszasz ? Dobra... Myślę... Myślę... Myślę, że najważniejsze jest dla mnie dobro moich przyjaciół. Skoczyła bym za nich w ogień i ja i oni dobrze wiemy, że nie ważne co by się działo zawsze będę po ich stronie i zawsze im pomogę. Bo znam ich wartość w moim życiu, a oni uświadamiają mi jak jest moja wartość w ich życiu.

6. Trzy twoje ulubione piosenki ?
Słucham wiele japońskich kawałków, więc:

7. Z jakimi dodatkami lubisz pizzę ?
Musi być mięso *.* Nie ważne jakie - ale mięso.

8. Jaka jest twoja ulubiona książka ? Za co ją lubisz ?
Mam tyle ulubionych książek... Ciężko wybrać... Na te chwilę mam wielki sentyment mam do powieści pt. " Na skraju jutra" Autor: Hiroshi Sakurazaka. Książkę wypatrzyłam w Biedronce i od razu wiedziałam, że to jest coś co muszę mieć. Sama książka opowiada o żołnierzu, który utknął w pętli czasowej. Gdy zginie na bitwie cofa się do ranka poprzedniego dnia. Przeżywa tak kilkaset bitw i w między czasie zawiązuje kontakt z  tajemniczym sprzymierzeńcem. Sam opis fabuły jest ciekawy, a sama książka tak mnie pochłonęła, że czytałam ją nawet na lekcjach i skończyłam całą w dwa dni. Kocham ją za fabułę i oprawę graficzną.

9. Kto jest twą inspiracją/autorytetem ?
Może to niezbyt skromne, ale ja sama i moje życie. Często wcielam się w różne rolę np. kiedy piszę jakiś rozdział nie myślę o tym co bohater by zrobił, tylko co ja bym zrobiła. Oprócz tego jest jeszcze wiele książek, anime i piosenek z których treść pobudza mnie do pisania. No i oczywiście sam sf, jak tylko widzę nowy rozdział to od razu chce mi się pisać.

10. Co myślisz o plastykach/muzykach ?
Kocham takich ludzi. Moi znajomi, a nawet przyjaciele są bardzo uzdolnieni w wielu takich kierunkach, więc jak tu takich ludzi nie lubić ? Sama nawet piszę teksty piosenek, które mam nadzieje wam kiedyś zaprezentować.

11. Czego się obawiasz ?
Moi znajomi się ode mnie odwrócą lub ktoś zabroni mi robić to co kocham... To byłoby okropne :(

***

Dobrnęliśmy z tym do końca dziękuje za nominację jeszcze raz :) Zostałam zmuszona do myślenia ale było super ^^. Sama też zamierzam nominować parę osób, ja aspołeczniak XD nominuję:
Marumi - "Otulona uczuciem"

A oto pytania:
1. Czytasz książki ? Jeśli tak, to jakie ?
2. Twoim zdaniem - jakie zwierzę cię przypomina ?
3. Co najbardziej lubisz/podziwiasz w ludziach, a czego nie znosisz/nienawidzisz ?
4. Co lubisz robić oprócz pisania ?
5. Na tę chwile w jaki zawodzie widzisz siebie ?
6. Dlaczego założyłaś swojego bloga ?
7. Co daję ci siłę do pisania ?
8. Jaka jest twoja ulubiona pora roku ? Dlaczego akurat ta ?
9. Jaki film lubisz najbardziej ?
10. Jaka jesteś w towarzystwie ?
11. Jedna cecha którą w sobie lubisz i jedna wada, której chcesz się pozbyć ?

1 komentarz:

  1. Fochatka dziękuję tylko nie możesz mnie nominować, gdy ja Ciebie nominowałam :DD XD
    Ale mimo to, odpowiem na pytania tutaj, okej?

    1. Jeśli tylko mam czas to czytam Harrego Pottera i lektury do szkoły :D No i mangi :P
    2. Leniwiec - z charakteru :D
    3. Gdy są wyrozumiali i zabawni, a nie lubię chamstwa.
    4. Uwielbiam rysować, (w końcu plastyk) oglądać animacje i cykać fotografie. Też lubię bawić się w programach graficznych.
    5. Grafik komputerowy/Animator/Pisarz
    6. Bo moim wielkim hobby jest pisanie. Chciałam pokazać światu ile mi to sprawia radości, więc myślę, że dlatego.
    7. Motywujące komentarze. Gdy mam chwilę załamania twórczego to zaczynam czytać pozytywne opinie i od razu dostaję chęci do pracy.
    8. Zima, bo mam urodziny :P
    9. Nie mogę się zdecydować na jeden :/
    10. Cicha, nieśmiała. Lecz w gronie, które bardzo dobrze znam jestem rozgadana i żywiołowa.
    11. Eee... Chcę wyzbyć się dziecinności, ślamazarności i lenistwa. A lubię w sobie chyba to, że jestem empatyczna.

    Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na kolejny rozdział ~ :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Domi L