czwartek, 25 sierpnia 2016

!Informacja!

DROGI CZYTELNIKU, PROSZĘ BYŚ ZAPOZNAŁ SIĘ Z TYM POSTEM. Z GÓRY DZIĘKUJĘ.
   Witam wszystkich, którzy to czytają. Mam dla was kilka dość istotnych informacji. Ci, którzy czytają tu wszystko (nawet jakieś bzdury) mogą się domyślać o co chodzi. W zeszłym roku na początku szkoły zmieniłam częstotliwość rozdziałów. Jeśli chcecie to przeczytać, to możecie teraz zrobić szybkie klik. Spokojnie, ja poczekam. :)
   Jeżeli zapoznaliście się już z tamtym linkiem lub jesteście zbyt leniwi by to czytać (jak ja xD ) przejdę do sedna. Rozdziały podczas roku szkolnego znowu zmienią czas swoich publikacji. Od teraz rozdział będzie wypuszczany 16 każdego miesiąca, czyli 16 września, 16 października itd. Dzięki temu będzie panował jako taki porządek, na pewno lepszy niż w zeszłym roku, kiedy to nowy rozdział wychodził jak sobie o nim przypomniałam (he he he :P).
   Kolejnym powodem jest to, że jak każdy uczeń wracam do swojego wspaniałego liceum, tym razem z szeregiem 3 rozszerzeń. Dlatego chcę poświęcić większą część czasu na naukę, do tego wpleść moje (prawie) martwe życie towarzyskie oraz zająć się swoją twórczością - przede wszystkim Słodkim Pamiętnikiem, choć jest parę rzeczy na boku :D.
   Skoro już dobrnęłam do mojej twórczości... Mam zamiar podszkolić się w języku polskim by umilić nam wszystkim czytanie (i pisanie). Jak wiecie do orłów polskiego nie należę, więc jeśli chcę coś zmieniać muszę nad tym trochę posiedzieć. Najpierw poprawię pierwsze rozdziały, dodam akapity, myślnik w końcu będzie wyglądał tak jak powinien (), a nie to coś (-), zrobię porządne cudzysłowie, dopracuje ortografie i interpunkcję (ze szczególną uwagą na INTERPUNKCJĘ). Oprócz tego jak już ogarnę zasady pisania dialogów (chodzi tu bardziej o zapis, że tak powiem graficzny) to ich wygląd również się zmieni. Pożegnamy się także z określeniami typu „czerwonooka”, ten nawyk tak bardzo wszedł mi w krew, a jest on kompletnie zbędny (miejscami nawet niepoprawny). Do tego w późniejszych rozdziałach postaram się rozbudować opisy, które jak dla mnie w niektórych momentach są zbyt skąpe, ale to potem. Na razie tylko lekka korekta tego co już napisałam, oczywiście BEZ ZMIENIANIA TREŚCI!
   Kończąc tak powoli ten wywód, mam dla was jedną z lepszych informacji. Zdecydowałam się na pisanie rozdziałów specjalnych, a raczej króciutkich (prawdopodobnie) dwurozdziałowych epizodach z różnych sytuacji, które nie będą powiązane z fabułą. Nie lubię takich pisywać, ale pojawiło się w mojej głowię kilka pomysłów, których nie sposób wepchnąć do fabuły. Rozdziały takie będą powstawać w czasie wolnym, ale jak na razie tylko tyle jest do powiedzenia. Nie wiem kiedy będą się pojawiać, ale mam nadzieje kiedyś z nich skorzystać.
   Boże, rozpisałam się jak nie wiem co. Jeśli dotrwałeś do końca to dostaniesz ode mnie... brawa (No co? Medalu tam do ciebie nie zaniosę.) Wiem, że to pewnie brzmi jak wylewanie żali, ale lepiej raz na ruski rok coś takiego napisać, niż nie pisać wcale. Mam nadzieje, że nie zniechęci to was do czytania mojego opowiadania i nadal będziecie tu chętnie zaglądać. Buziaki moi drodzy i powodzenia w nowym roku szkolnym, a my zobaczymy się znów 16 września. :*
UWAGA!: Na sam koniec jak widać zniknęły buttony do spisów, postanowiłam je przenieść na stronę „Należę do...”, ponieważ uznałam to za wygodniejsze. Są tam wszystkie linki do wszystkich spisów, w których zarejestrowałam Słodki Pamiętnik, to wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Domi L