sobota, 20 lutego 2016

LBA 5

Hej, hej tutaj wasza kochana (albo nie) Fochatka. Tęskniłam za wami :) Na szczęście mogę spokojnie powiedzieć, że teraz został mi już tylko praca na blogu, nauczyciele już zemścili się za moją wolność w czasie ferii - sadyści. Dobra nominację dostałam od Natalii K, a ty macie dLINKb :) Ok, zaczynamy.

***

1. Skąd wzięłaś pomysł na pisanie tego opowiadania?
Grałam wtedy w SF i jakoś tak nagle dopadł mnie pomysł na nowe opowiadanie. Na początku miała być to szkoła z internatem, ale postanowiłam zmienić to w inną wersje mojego pierwszego fanfica z tej gry, który nadal błąka się po mojej szufladzie.

2. W jaki sposób odkryłaś grę "Słodki Flirt"?
To było tak dawno... Ale z tego co pamiętam to przeglądałam internet, a może oglądałam coś na YouTube'ie ? Nie ważne, w każdym razie zobaczyłam tam reklamę z Natanielem i od razu chciałam sprawdzić co to. Zagrałam w demonstracje i pokochała tę grę razem z wszystkimi bohaterami.

3. Twój sposób na wenę?
Nie mam takiego. :) Moja wena przychodzi kiedy chcę, to może być chwilia np. kiedyś podczas oglądania filmu wpadłam na pomysł nowego opowiadania. Co prawda kiedy czas mnie goni to wtedy znajduję sobie coś inspirującego do roboty, piosenkę, film, serial, itd. Długo by wymieniać.

4. Kim dla ciebie jest osoba czytająca twoje opowiadanie?
Osoby, które to czytają są dla mnie bardzo ważne. Piszę tutaj coś co lubię i ciesze się gdy ktoś to docenia, ciesze się też z krytyki jaką dostaje, bo wiem co wtedy muszę poprawić. Wszyscy czytelnicy są dla mnie ważni, dają mi motywacje do kontynuowania tej historii.

5. Gdybyś mogła przenieść się do anime/mangi/książki/gry (czy co tam chcesz) na jeden dzień, jaki tytuł by to był?
Nawet rok by mi nie starczył na zwiedzenie tego czego chcę. XD Nie mówiąc już o własnych światach, ale myślę, że wybrałabym anime Kuroko no Basket, wyściskała bym swojego kochanego koszykarza jak nigdy. Fangirl tak bardzo. ^^

6. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? Jakiegoś przedmiotu/osoby?
Nie wyobrażam sobie życia bez moich znajomych, bo to oni dają mi siłę do pisania. Nawet o tym nie wiedzą, ale zawsze mam takie poczucie, że mówią "Hej! Czas coś napisać, ty leniu!".

7. Jakie cechy najbardziej cenisz w drugim człowieku?
Cenie sobie szczerość, choć wiem, że to niemożliwe, ponieważ ja sama nie zawsze jestem szczera ze sobą, a co dopiero z innymi, oprócz tego cenie sobie też lojalność, chciałabym mieć pewność, że druga osoba mnie nie zostawi, nie ważne co się stanie.

8. Twoje ulubione imię?
W sumie mam dwa, męskie i żeńskie. Męskie to Dorian, a żeńskie to Katerina. Jakoś tak mi się podobają *.*

9. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkolę?
Matematyka, matematyk i jeszcze raz matematyka!!!

10. Czy potrafisz opisać swoje opowiadanie w 3 słowach? Jeśli tak, jakie będą to słowa?
Ciężko będzie, ale co tam, spróbuję. Komedia, sarkazm, przyjaźń.

11. Twój sposób na nudę?
Pograć coś, pooglądać albo po prostu poczytać.

***

Dobra na dzisiaj to wszystko, dziękuje za nominacje i dziękuje wszystkim czytelnikom. Nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale po wrzuceniu ostatniego rozdziału mój blog przeżył istny renesans. Dzięki! :D
Na sam koniec mam do was małe pytanie. Przed chwilą pojawiła się ankieta pt. "Przygotować coś na rocznicę bloga?", tak dokładnie o to chodzi. Chcę uczcić jakoś to wydarzenie i oddać głos ludowi, więc jeśli coś takiego chcecie to zagłosujcie, a jeśli nie, to też zagłosujcie. :D Ankieta potrwa 2 tygodnie, a po tych dwóch tygodniach (oczywiście jeśli będziecie tego chcieć) pojawi się strona, na której będziecie mogli dokładnie się wypowiedzieć czego oczekujecie, a ja wezmę wszystkie propozycje pod uwagę. Fochatka odmeldowuje się!
P.S: Zauważyliście, że od jakiegoś czasu co miesiąc pojawia się LBA? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Domi L